קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

סלט אורז קארי

סלט אורז קארי
סלט אורז קארי דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 659 קלוריות. 97 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. אם יש לך שמן שומשום, מלח, אפונה שלג-חוטים מסתיים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 95%. נסו סלט אורז קארי, סלט אורז קארי קיץ, ו למהר קארי סלט אורז הודו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Habit Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Habit Chenin Blanc
Habit Chenin Blanc
Chenin בסגנון קלאסי של העולם הישן עם המון minerality, פפאיה ירוקה, לימון מאייר, אגוז אפרסק לבן nutmet הערות פירות אבן רזה עם חומציות עסיסית. יין סופר-מזון ידידותי שהוא זיווג מטורף עם צדפות ועוף צלוי.