קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

סלט מקרוני של אמא

סלט מקרוני של אמא
סלט מקרוני של אמא יכול להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. זה הר ד ' אובר יש 252 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ראש לחנות לאסוף מלפפונים, פלפל הקרקע, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה מכלמתכונים יש 4 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכונים דומים: סלט מקרוני של אמא, סלט מקרוני של אמא, ו סלט מקרוני של אמא.

הוראות

1
מבשלים מקרוני לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
2
מסננים ושוטפים במים קרים
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
בקערה קטנה מערבבים סוכר, פטרוזיליה, חומץ, מלח, שמן, חרדל מיובש, אבקת שום ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב בצל, עגבנייה ומלפפון עם מקרוני.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מקרונימקרוני
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
5
יוצקים רוטב על אטריות. מצננים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות בודגאס נברן דמה קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.