קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות14
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סלק טרי

סלט סלק טרי
סלט סלק טרי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-115 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך בייקון, אפונה, גבינת פטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. . וזה די טוב. נסו סלט סלק טרי, סלט סלק עם גרגיר נחלים ופקורינו טרי, ו סלט סלק קלוי עם גבינה טרייה, פיסטוקים קלויים ופיסטוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הסלק לסיר עם מספיק מים כדי לכסות על ידי 1 אינץ'; להביא לרתיחה. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד הסלק הם פירסינג בקלות עם מזלג, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלקסלק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, מבשלים את הבייקון במחבת גדולה ועמוקה מעל חום בינוני-גבוה עד להשחמה שווה, כ -10 דקות; מעבירים את הבייקון לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז, שמירה על טפטוף הבייקון במחבת. בערך קוצצים את הבייקון ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הסלק סחוט chard שוויצרי אדום לטפטפי בייקון שמורות; לכסות את המחבת, מקום על חום בינוני, ומבשלים עד המזג הוא רך, 3 עד 5 דקות. מערבבים את הבייקון הקצוץ ואפונה קפואה לתוך תערובת הסלק; להמשיך לבשל עד האפונה מבושלים דרך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
Chard שוויצריChard שוויצרי
סלקסלק
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים את גבינת פטה על התערובת; מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
5
מגישים חם.