קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

סלט סרטן עגבניות לאלף קיץ אכזרי, אכזרי

סלט סרטן עגבניות לאלף קיץ אכזרי, אכזרי
סלט סרטן עגבניות לאלף קיץ אכזרי ואכזרי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 221 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך נורה שומר, עגבניות בשרניות, סרטן גוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה מעולה. נסו עגבניות קיץ, תירס קלוי, סלט סרטן ואבוקדו, אילוף קמחי, ו סלט סרטן עם מלפפון ועגבנייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את העגבניות לפרוסות עבות (בעובי 3/4 אינץ'); להפריש. חותכים דק את החצייה שומר, נורות בלבד. בחר דרך פרוסות שומר ולהשליך כל כי הם בעיקר הליבה. לזרוק את הפרוסות עם מיץ לימון. שמור את fronds כקישוט. מסדרים את גרגיר הנחלים על צלחת הגשה, ומעל עם פרוסות עגבניות, שומר לבוש לימון ובשר הסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
לא מגן מקומילא מגן מקומי
בשר סרטניםבשר סרטנים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2
טפטוף שמן זית על גבי; לקשט עם בריכות שומר שמורות אבקה שומר (אם משתמשים). מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.כמו זה: כמו טעינה...
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אבקת שומראבקת שומר
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.