קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

סלט עוף איטלקי קלאסי

סלט עוף איטלקי קלאסי
סלט עוף איטלקי קלאסי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 44 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 15 . מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו את לוח הגילוף של אוסקר מאייר, רצועות חזה עוף בגריל, עגבניות, גבינת פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו סלט פסטה איטלקי קלאסי, סלט פסטה איטלקי קלאסי, ו סלט מקרוני איטלקי קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק ירקות סלט עם רצועות חזה עוף, עגבניות ובצל בקערת סלט גדולה.
מרכיבים שתצטרך
רצועות חזה עוףרצועות חזה עוף
ירוקירוק
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להוסיף רוטב; לערבב קלות. למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקסטלאני קיאנטי אנאטה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo