קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

סלט פפאיה ירוק שלי

סלט פפאיה ירוק שלי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט פפאיה הירוק שלי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 341 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך עלים בזיליקום תאילנדי, שעועית ארוכה, שורש כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט פפאיה ירוק, סלט פפאיה ירוק, ו סלט פפאיה ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את ההלבשה
2
השתמש מרגמה ועלי להלום את כל מרכיבי ההלבשה עד חלקה, הולם כל מרכיב ביסודיות לפני הוספת הבא. לטעום ולהוסיף רוטב דגים יותר, מיץ ליים, צ ' ילי, ו/או סוכר דקל אם אתה רוצה. הטעם תלוי בך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
סוכר כף ידסוכר כף יד
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
3
הפוך את הסלט
4
מחממים מחבת גריל, מחבת ברזל יצוק, או גריל עד חם מאוד.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
גרילגריל
5
חותכים את השעועית הארוכה לתוך גודל לניהול עבור המחבת שלך, אם יש צורך, ואז לשרטט את השעועית היטב מכל הצדדים, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להעביר אותם לקערה, לכסות אותו בחוזקה עם לעטוף פלסטיק, ולתת להם קיטור במשך כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
7
חותכים את השעועית לחתיכות 1/2 אינץ ' ולהחזיר אותם לקערה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
לקרוע את בזיליקום ועלי נענע. לזרוק יחד את השעועית הארוכה עם פפאיה, מלפפון, מנגו, אננס, צ ' ילי אדום ארוך, עשבי תיבול, ואת ההלבשה. אם יש לך מרגמה גדולה מספיק או רוצה לעבוד בקבוצות ולקחת את הזמן כדי להפוך את הסלט אפילו טוב יותר, להלום את החומרים עם הרוטב רק כדי לפגוע בהם ועוד להחדיר את החומרים עם הטעם של הרוטב. מעבירים את הסלט לבוש לקערת הגשה ומפזרים את הבוטנים המרוסקים.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
אננסאננס
מלפפוןמלפפון
בוטניםבוטנים
פפאיהפפאיה
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
עשבי תיבולעשבי תיבול
מנגומנגו
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
קערהקערה
9
Reprinted עם רשות לאכול עם הידיים שלך על ידי Zakary Pelaccio עם Jj גוד, © 2012 Ecco

מרכיבים

2(חוֹרֶף)כף יד או סוכר חום, או יותר לפי הטעםכף יד או סוכר חום, או יותר לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjulienned צ'ילי אדום ארוך טרי, כגון Anaheim או שעווה הונגריתjulienned צ'ילי אדום ארוך טרי, כגון Anaheim או שעווה הונגרית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש כוסברה טרי (4 שורשים), שטוף, שרוט, ושטף שובשורש כוסברה טרי (4 שורשים), שטוף, שרוט, ושטף שוב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קלוף juliennedמלפפון קלוף julienned1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים, או יותר לפי הטעםרוטב דגים, או יותר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו ירוק קלוף julienned (בוסר) מנגו ירוק קלוף julienned (בוסר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjulienned ירוק קלוף (בוסר) פפאיהjulienned ירוק קלוף (בוסר) פפאיה3מיץ ליים, או יותר לפי הטעםמיץ ליים, או יותר לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjulienned מנגו בשלים קלופיםjulienned מנגו בשלים קלופים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנטה וייטנאמית טרי ארוז באופן רופף (rau ram) משאירמנטה וייטנאמית טרי ארוז באופן רופף (rau ram) משאיר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 אינץ ' עבה אלות אננס (גודל של הזרת של גברת)1/2 אינץ ' עבה אלות אננס (גודל של הזרת של גברת)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים מומלחים קלוייםבוטנים קלויים מומלחים קלויים1(יכול להיות או להרחיק)שאלות טחוןשאלות טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום תאילנדי טרי ארוז באופן רופףעלים בזיליקום תאילנדי טרי ארוז באופן רופף1צ'ילי עוף תאילנדי טרי, או יותר לפי הטעםצ'ילי עוף תאילנדי טרי, או יותר לפי הטעם4שעועית סינית ארוכה, גזוזשעועית סינית ארוכה, גזוז