קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות49
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קצוץ אפונה Snap עם ויניגרט תאילנדי

סלט קצוץ אפונה Snap עם ויניגרט תאילנדי
צריך ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב ומנה צדדית פסקטריאנית? סלט קצוץ אפונה Snap עם ויניגרט תאילנדי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 141 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו כוסברה, בצל ירוק, חומץ אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. נסו סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר, שרימפס & Snap סלט אפונה עם ג'ינג'ר-סויה ויניגרט, ו סלט עוף תאילנדי קצוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את האפונה הצמד, מלפפון, גזר, כוסברה, בצל ירוק בקערה גדולה, טפטוף עם ההלבשה, ולזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מעבירים למגש הגשה, מפזרים את הבוטנים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים, חצוי לאורכו, פרוס דק לרוחבגזר, קלופים, חצוי לאורכו, פרוס דק לרוחב2(יכול להיות או להרחיק)משחת שום צ'ילהמשחת שום צ'ילה11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרמלפפון אנגלי, חצוי לאורכו, ואז חצייה פרוסה דקמלפפון אנגלי, חצוי לאורכו, ואז חצייה פרוסה דק2(יכול להיות או להרחיק)רוטב דגיםרוטב דגים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה גס (בערך 1/2 חבורה)כוסברה טרייה קצוצה גס (בערך 1/2 חבורה)11 קילו קישואים,צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים, מלוחים, קצוצים בצפיפותבוטנים קלויים, מלוחים, קצוצים בצפיפות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וירוקים בהירים בלבד)בצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וירוקים בהירים בלבד)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרו, קצות גזע גזוז, וחותכים על ההטיה לחתיכות 1/2 אינץאפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרו, קצות גזע גזוז, וחותכים על ההטיה לחתיכות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.