קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלטי קוב בודדים

סלטי קוב בודדים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלטי קוב בודדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 191 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך מיץ לימון, כמון טחון, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו סלטי קוב בודדים, סלטי קוב עוף בודדים עם רוטב גבינה כחולה, ו סלטי מטריה (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים מיץ לימון על פרוסות האבוקדו ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
מיץ לימוןמיץ לימון
2
מקום קצוץ רומיין בקערה גדולה לזרוק עם מספיק רוטב גבינה כחולה כדי מעיל קל, על 1/3 כוס. הניחו בצד את ההלבשה הנותרת לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינה כחולהרוטב גבינה כחולה
רומייןרומיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להרכיב סלטים, מניחים את תבנית הטבעת על צלחת הגשה צוננת וממלאים בכוס 1 של תערובת הרומיין, ומוודאים שהחסה ממלאת את כל הקוטר של ההיקף התחתון. בזהירות במקום 2 פרוסות אבוקדו על גבי החסה בצד ימין של התבנית, כך עקמומיות שלהם מתיישר עם התבנית. בצד השני של האבוקדו, מפזרים תירס על גבי החסה, כך שהוא משתרע 1 1/2 אינץ ' מהצד השמאלי של התבנית. ליד התירס, מפזרים שורה עבה 1/2 אינץ ' של עגבניות חתוכות לקוביות. ליד העגבניות ופוגשים את האבוקדו, מפזרים שורה של בייקון מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
רומייןרומיין
תירסתירס
4
מקשטים עם שורה דקה מאוד של גבינה כחולה מתפוררת במרכז. בזהירות להסיר את התבנית על ידי הרמת ישר למעלה (כמה מרכיבים ישתנה). חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת
5
מגישים באופן מיידי.
6
הערה של קוק: אם עובש טבעת אינו זמין, השתמש פחית טונה 12 אונקיה (קוטר 4 אינץ 'בגובה 2 אינץ') ולהסיר את החלק העליון והתחתון עם פותחן פחית.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
פותחן קופסאותפותחן קופסאות
7
בקערה בינונית, מערבבים את המיונז, חלב חמאה, מיץ לימון, מלח וכמון עד חלקה. מקפלים את הגבינה הכחולה המתפוררת ועירית. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
מיץ לימוןמיץ לימון
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיונזמיונז
עיריתעירית
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1אבוקדו, לחתוך לפרוסות 1/3 אינץאבוקדו, לחתוך לפרוסות 1/3 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייקון מתפורר (מכ -4 חתיכות)בייקון מתפורר (מכ -4 חתיכות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת2(חוֹרֶף)גבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טחון דקעירית טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוזניים תירס, shucked, מבושל, גרעינים לחתוך את קלח (עלאוזניים תירס, shucked, מבושל, גרעינים לחתוך את קלח (על0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה חסה, קצוצה לחתיכות דקות 1/2 אינץחסה חסה, קצוצה לחתיכות דקות 1/2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1גדולעגבניות, זרעי קצוץ דקעגבניות, זרעי קצוץ דק