קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סלמון הוואי עם סלסה אננס

סלמון הוואי עם סלסה אננס
המתכון סלמון הוואי עם אננס Salsan מוכן בערך 30 דקות. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 359 קלוריות. לכו לחנות ותביאו פילה סלמון, פלפל קאיין, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. נסו טאקו חזיר הוואי Kalua עם סלסה אננס, פהיטות סטייק הוואי עם סלסה אננס בגריל, ו נקניקיות בסגנון הוואי עם סלסאן מנגו וחרדל אננס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.