קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סלמון מושחר לימון-פלפל קל

סלמון מושחר לימון-פלפל קל
סלמון מושחר פלפל לימון קל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני יש 366 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. גשו לסופר וקנו פלפל, סלמון, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מתכון זה מכלמתכונים יש 54 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 21 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: סלמון מושחר לימון-פלפל קל, סלמון פלפל לימון אפוי, ו סלמון בגריל פלפל לימון.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים יחד את החמאה, מיץ הלימון, הפטרוזיליה, אבקת השום, המלח והפלפל. מערבבים פנימה את גרגרי הפלפל. טובלים את הסלמון ברוטב כך שצד הבשר מצופה, ומניחים על צלחת,
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפלפלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מחממים את שמן הזית במחבת אטומה לתנור על אש בינונית-גבוהה. כשהשמן מתחיל לעשן, מוסיפים את הסלמון ומניחים אותו בצד העור כלפי מעלה למחבת. מבשלים עד שהבשר צרוב וחום זהוב, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סלמוןסלמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מכניסים את המחבת לתנור שחומם מראש, ומבשלים עד שהסלמון מתקלף בקלות בעזרת מזלג, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פרי בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, כרם לגונה ראנץ ' שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר היטב, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.