קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

סלמון מצופה בדבש-זיגוג בלסמי

סלמון מצופה בדבש-זיגוג בלסמי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון עם ציפוי דבש בלסמי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 545 קלוריות. גשו לסופר וקנו קרשים לא מטופלים, סלמון בצד, דבש, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו-35 דקות. נסו סלמון עם זיגוג בלסמי-דבש, סלמון עם זיגוג מייפל-חרדל, ו ארז פלנקed סלמון עם זיגוג חרדל מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטגן. מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אם באמצעות צד של סלמון, לחתוך בערך באמצע הבשר על כל 5 עד 6 אינץ ' אז יש כמה רווחים עבור זיגוג לשקוע. אם באמצעות פילה סלמון, לחתוך על 8 עד 10 זוויות פרוסות לתוך בשר, כדי לעזור בשר יותר לחלוטין להשרות בזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
זיגוגזיגוג
3
בקערה קטנה או כוס, מערבבים את המלח, פלפל וחרדל יבש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בקערת זכוכית בינונית, מחממים את הדבש במיקרוגל למשך 30 שניות כדי להמיס עוד יותר.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
הסר מהמיקרוגל ומערבבים בחומץ בלסמי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
6
מברשת את החלק העליון של פילה סלמון (לא בצד העור) עם חמאה מומסת. מתבלים את הבשר עם תערובת התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
חמאהחמאה
7
מברשת עם תערובת דבש בלסמי, שומר כמה מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
8
שים את הקרשים הספוגים תחת המטאטא החם, על 5 אינץ ' ממקור החום, עד העץ הוא השחמה על גבי, על 3 דקות. עם מלקחיים, בזהירות להסיר את הקרשים מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מלקחייםמלקחיים
9
מיד לצחצח את פני השטח משחימים עם שמן זית, ואז להניח את פילה סלמון על פני השטח משומן, צד העור למטה.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
שמן זיתשמן זית
10
שים 2 יריעות עוגיות בתנור מתחת שבו הקרשים ילכו לתפוס כל זיגוג או מיצים שיברחו. החזירו את הקרשים לגריל ובישלו את הדגים במשך 10 דקות. Baste עם דבש-בלסמי ומניחים בתנור. מבשלים עד שזה נעשה לטעמך, על 10 עד 15 דקות יותר, או 20 דקות בסך הכל עבור בינוני.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
דבשדבש
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
11
הסר את הפילה לצלחת, או מיד לשמש ישירות מהקרשים.
12
למנה: קלוריות 512; סך שומן 29 גרם; שומן רווי 9 גרם; חלבון 35 גרם; סך פחמימות 28 גרם; סוכר: 28 גרם; סיבים 0 גרם; כולסטרול 109 מיליגרם; נתרן 1185 מיליגרם
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.