קושימומחה
מוכן ב1 ש, 24 דק.
מנות5
ציון בריאות80
מגזין

סלמון עם רוטב לימון ופלפל וגזרת נחלים-סלט עשבי תיבול

סלמון עם רוטב לימון ופלפל וגזרת נחלים-סלט עשבי תיבול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון עם רוטב לימון ופלפל סלט גרגר עשבי תיבול. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 481 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך עלים גרגיר הנחלים, קליפת לימון, עלים טרגון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 24 דקות. עם כפית ציון של 97% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: סלמון עם רוטב לימון ופלפל וגזרת נחלים-סלט עשבי תיבול, פלפל קלוי סלמון עם רוטב חרדל-עשבי תיבול, ו מחבת סלמון צרוב עם סלט לימון אספרגוס, הפחתת יין אדום מחית גרגיר הנחלים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.