קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

סלסה אבטיח

סלסה אבטיח
זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 48%, שהוא מוצק. סלסה אבטיח, סלסה אבטיח, ו סלסה אבטיח דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז פאסלין (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.