קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

סלסה בריאות-צ'ילי בקר

סלסה בריאות-צ'ילי בקר
צ'ילי סלסה-בקר Healthified נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 473 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו שעועית, שעועית, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכונים דומים: סלסה רזה-צ'ילי בקר, סלסה בקר צ'ילי (סיר חרס), ו סלסה ורדה חווה צ'ילי בקר בסגנון.

הוראות

1
בתנור הולנדי 4 ליטר, לבשל בשר בקר ובצל על חום בינוני גבוה, ערבוב מדי פעם, עד בשר מבושל היטב; לנקז. חזור לתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל ומערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מערבבים במרכיבים הנותרים למעט שמנת חמוצה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4
חום לרתיחה. להפחית את החום נמוך; לכסות ומבשלים 30 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מעובה מעט. כדי לשרת, מנות בודדות העליון עם שמנת חמוצה בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות רוז תוסס חידה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
חידה נוצצת עלה
חידה נוצצת עלה
גוון זהוב ורוד זוהר עם נימות אפרסק מחממות, היין הזה נפתח עם ניחוחות בהירים של תות, אפרסק בשל בקושי, פרחי בר טריים וממתקים קשים. טעמיו משקפים את ניחוחותיו, עם הערות נוספות של אבטיח וקמצוץ בננה. הכניסה כוללת פופ של חומציות תוססת, אשר מתפתח לעגלגלות רכה. הטעם של גויאבה ומנגו להוסיף טוויסט טרופי לסיום ארוך, מפתה.