קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

סלסה מנגו

סלסה מנגו
סלסה מנגו יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 13 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם כוסברה, מיץ ליים, עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו עוף מנגו בגריל עם רוטב מנגו תות, סאני & חם! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה), ו סלסה מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המנגו, עגבניות, בצל טחון, כוסברה, צ ' ילה, גרידת ליים, ומיץ ליים בקערה קטנה. אפשר את הטעמים לשכך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
גרידת לייםגרידת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מנגומנגו
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לשמש כקישוט לטאקו הצדפות הכמון.;
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
כמוןכמון

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.