קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלסה עגבניות ותירס טרייה

סלסה עגבניות ותירס טרייה
סלסת עגבניות ותירס טרייה יכולה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים המתאבנים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 18 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם מלח, מיץ לימון, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: תירס טרי וסלסה עגבניות מיובשות, עוגת תירס עם חמאה עם סלסה עגבנייה טרייה, ו תירס טרי, סלסה עגבניות ואבוקדו.

הוראות

1
תירס קיטור, מכוסה, 2 דקות, וקריר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
2
מערבבים תירס ושאר החומרים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
הערה: ניתן להכין את הסלסה יום מראש. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.