קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

סלסה רזה-צ'ילי בקר

סלסה רזה-צ'ילי בקר
המתכון צ'ילי סלסה בשר רזה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 50 דקות. מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 509 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. לכו לחנות ותאספו שעועית, עגבניות מיור, עלי אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. נסו סלסה בקר צ'ילי (סיר חרס), סלסה ורדה חווה צ'ילי בקר בסגנון, ו עוף סלסה רזה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי 4 ליטר, לבשל בשר בקר ובצל על חום בינוני גבוה, ערבוב מדי פעם, עד בשר מבושל היטב; לנקז. חזור לתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל ומערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
מערבבים במרכיבים הנותרים למעט שמנת חמוצה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4
חום לרתיחה. להפחית את החום נמוך; לכסות ומבשלים 30 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מעובה מעט. כדי לשרת, מנות בודדות העליון עם שמנת חמוצה בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, סחוט, שטוףיכול שעועית שחורה, סחוט, שטוף2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תוספת רזה (לפחות 90%) בשר טחוןתוספת רזה (לפחות 90%) בשר טחון2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, אם תרצה.בצל ירוק קצוץ, אם תרצה.11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה מופחתת שומן, אם תרצה בכךשמנת חמוצה מופחתת שומן, אם תרצה בכך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jar muir organic mild or medium salsajar muir organic mild or medium salsa2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל גדול, קצוץבצל גדול, קצוץ11 קילו קישואים,עלי אורגנו יבשיםעלי אורגנו יבשים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית אדומה כהה, סחוט, שטוףיכול שעועית אדומה כהה, סחוט, שטוף2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול muir רוטב עגבניות אורגנייכול muir רוטב עגבניות אורגני822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מיור אורגני לא מלח הוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, undrainedפחיות כל) מיור אורגני לא מלח הוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, undrained1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino Sparkling rosé (Split) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.