קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

סלסת האבטיח של דוד ג'ון

סלסת האבטיח של דוד ג'ון
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו בצל, אבטיח, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . עם כפית ציון של 34% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו סלסה אבטיח, סלסה אבטיח, ו סלסה אבטיח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את האבטיח, כוסברה, בצל, פלפלים חלפינו, שום, חומץ, ומלח יחד בקערה עד מעורב באופן שווה. כיסוי, ומקרר בין לילה לטעם הטוב ביותר.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
אבטיחאבטיח
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
שמן קנולה לטיגון בשמן עמוקשמן קנולה לטיגון בשמן עמוק
2 כפות וויסקי מחית חמוצה2 כפות וויסקי מחית חמוצה
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.