קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלרי אסיאתי, שומר, סלט אדאמה עם לימון מסוכר, מ ' קמח, מדי

סלרי אסיאתי, שומר, סלט אדאמה עם לימון מסוכר, מ ' קמח, מדי
אם יש לך לימון מסוכר, רוטב, נורת שומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכונים דומים: אדממה, סלט סלרי ושומר עם לימון מסוכר, סלט שומר סלרי עם לימון שמור ותאריכים, ו סלרי תפוח אדממה סלט חמאת בוטנים.

הוראות

1
כדי להפוך את הרוטב: בקערה בינונית, להקציף יחד את החומץ, רוטב סויה, סוכר, רוטב Sriracha, שמן שומשום, מלח, פלפל ולימון מסוכר.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
1
שים את הסלרי, שומר, שאלוט, אדממה ופטרוזיליה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים את הרוטב על הירקות וזורקים עד בשילוב טוב. מחלקים באופן שווה בין שש קערות ומפזרים באופן שווה עם זרעי שומשום שחור ולבן.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום שחור לקישוטזרעי שומשום שחור לקישוט8גבעולי סלרי, פרוסים דקגבעולי סלרי, פרוסים דק280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שעועית אדממה קפואה, מופשרתכוסות שעועית אדממה קפואה, מופשרת1( חצילים)נורת שומר, צמרות עלים גזוז ונורה לרבעים, ואז דק פרוס על mandolineנורת שומר, צמרות עלים גזוז ונורה לרבעים, ואז דק פרוס על mandoline1השארמ 10 עד 12 גבעולי פטרוזיליה שטוחים טרייםמ 10 עד 12 גבעולי פטרוזיליה שטוחים טריים70אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס סוכר מגורען1/3 כוס סוכר מגורען11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)18 אונקיות לימון מסוכר, קצוץ גס18 אונקיות לימון מסוכר, קצוץ גס1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 חומץ אורז כוס1/2 חומץ אורז כוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואסלטסלט2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואהלבשההלבשה906 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה כפותרוטב סויה כפות2(יכול להיות או להרחיק)רוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום לבן לקישוטזרעי שומשום לבן לקישוט

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.