קושימומחה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר אידיוט

סנאפר אידיוט
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? סנאפר אידיוט יכול להיות מתכון עצום לנסות. מנה זו מכילה סביב 197 גר' של חלבון, 48 גרם של שומן, וסך הכל 1452 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %74 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, פלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. נסו סלמון צלוי עם תיבול תוצרת בית אידיוט והשתקפות על נתינה, סלמון צלוי עם רוטב ג'מייקני ביתי, ו ג'מייקני לשפשף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד מרכיבים עבור לשפשף אידיוט ולעסות אותו בנדיבות לתוך פילה.מקררים דגים במשך כשעה.מחממים תנור ל 204°. שמן קל תבנית אפייה גדולה מספיק כדי להחזיק את הדגים בשכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים פילה על תבנית אפייה ולטפטף את צמרות קלות עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים ב 204° במשך 6 דקות.הפעל פילה וטפטוף שוב עם קצת שמן זית.המשך לאפות במשך 4-6 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג (הזמן עשוי להשתנות בהתאם כמה עבה הדג שלך).קצת לפני ההגשה, פילה מבושל טפטוף עם מיץ לימון, קצת רוטב סויה, וכמה רוטב פלפל שאתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מגישים חם.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1לימון, לרבעיםלימון, לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)מוסקט מגורדמוסקט מגורד1(יכול להיות או להרחיק)מוסקט מגורדמוסקט מגורד1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן זית, לפי הטעםשמן זית, לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן זית, לפי הטעםשמן זית, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה קלהפפריקה קלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה קלהפפריקה קלה1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב הבאנרו או רוטב פלפל אדום, לפי הטעםרוטב הבאנרו או רוטב פלפל אדום, לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום או 1 lb כל דגים בשרניים אור מוצקפילה סנאפר אדום או 1 lb כל דגים בשרניים אור מוצק11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום או כל דג מוצק עם בשר בהירפילה סנאפר אדום או כל דג מוצק עם בשר בהיר1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב סויה, לפי הטעםרוטב סויה, לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב סויה, לפי הטעםרוטב סויה, לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס