קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר אפרסק אוכמניות טרי בקיץ

סנדלר אפרסק אוכמניות טרי בקיץ
עוגת אוכמניות טריה בקיץ יכולה להיות הקינוח שאתם מחפשים. והוא מספק כ 10 מנות . מנה אחת מכילה 262 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לך חלב חמאה, מלח, שיבולת שועל מיידית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו אפרסקים טריים וסנדלר אוכמניות, קובלר אוכמניות אפרסק טרי, ו סנדלר אפרסקים Jiffy – סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה (מתכונים דומים).

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חצי או קצפת, לא חובהחצי-חצי או קצפת, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיידיתשיבולת שועל מיידית11 קילו קישואים,1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים (קלופים, מגולפים ופרוסים)אפרסקים (קלופים, מגולפים ופרוסים)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר (לפי הטעם)סוכר (לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי