קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר קמח תירס אוכמניות

סנדלר קמח תירס אוכמניות
סנדלר קמח תירס אוכמניות הוא צמחוני קינוח. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 291 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח תירס, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 17%. ציון זה הוא רע למדי. נסו סנדלר קמח תירס אפרסק אוכמניות, קמח תירס טיפה - ביסקוויט אפרסק סנדלר, ו סנדלר אוכמניות טרי עם רוטב אוכמניות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את האוכמניות, הסוכר, הטפיוקה, קליפת הלימון, הקינמון ואגוז המוסקט.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
קליפת לימוןקליפת לימון
קינמוןקינמון
טפיוקה.טפיוקה.
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תן לעמוד במשך 15 דקות.
3
יוצקים לתוך משומן 11-ב. 7 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בקערה קטנה מקציפים 1/4 כוס חמאה וסוכר קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים ביצה; מקציפים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
שלב את הקמח, קמח התירס, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
7
יוצקים מעל תערובת פירות יער.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
8
אופים בחום של 375 ניתנים לזיהוי למשך 35-40 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
9
בסיר קטן ממיסים את יתרת החמאה על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את הסירופ.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
11
מברישים מעל לחם תירס. לצלות 4-6 ב. מהחום במשך 1-2 דקות או עד תוסס.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
12
מגישים חם.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכך, מחולקחמאה, מרוכך, מחולק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טפיוקה לבישול מהירטפיוקה לבישול מהיר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. אתה יכול לנסות את יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי למחצה המתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. יין זה מאוזן לחלוטין, בעל תווי טעימה של פירות בשלים בחזית וגימור קליל מתמשך.