קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

סנדק דרומי

סנדק דרומי
סנדק דרומי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 223 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. גשו לסופר וקנו ליקר שקדים, שקיות תה, וויסקי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קפה והסנדק, הסנדק קרוסטיני, ו הסנדק של כריכי גבינה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים 2 1/2 כוסות מים רותחים על שקיות תה ועלי נענע; כיסוי ותלול 5 דקות. להשליך שקיות תה ועלי נענע; מערבבים בסוכר.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
שקית תהשקית תה
סוכרסוכר
מיםמים
2
מערבבים תה, ויסקי וליקר שקדים על קרח בקנקן גדול; מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
וויסקי.וויסקי.
שקדיםשקדים
קרחקרח
תהתה
3
מקשטים, אם תרצה.
4
מגישים אותו בסגנון: לשמור על המשקאות שלך מקורר בצידנית תוצרת בית חדשנית. Tia מציע למלא מגש פח מגולוון עם מים, ריווח שווה התרוקן אבל פחיות מרק משוקלל בו, ומניח אותו במקפיא. ברגע שהמים קפואים, תסירו את הפחיות ותישארו עם צידנית נהדרת.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.