קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סניקרדודל החמאה המושלמת

סניקרדודל החמאה המושלמת
The Perfect Butter Snickerdoodle עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני הקינוח שלך. המתכון הצמחוני לקטו אובו מגיש 36 ומחירו 12 סנט למנה. מנה אחת מכילה 85 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-4 גרם שומן. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם קמח לכל מטרה, דבש, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. עם ציון ספונקולרי של 10%, המנה הזו ניתנת לשיפור. הרעיון שלי לגבי עוגיות Snickerdoodle המושלמות, עוגיות Snickerdoodle חמאת תפוחים ועוגיות Snickerdoodle חמאה חומה דומות מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

סניקרדודל בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.