קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות95
מגזין

סרטנים קוקוס לקסה

סרטנים קוקוס לקסה
Prawn קוקוס Laksa עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 40 גרם חלבון 86 גרם של שומן, וסך הכל 1169 קלוריות. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו אטריות ראמן, כוסברה טחונה, משחת הלקסה הטריה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכונים דומים: Lighter Prawn Laksa, סלמון, סקווש & prawn laksa, ו קוקוס Laksa עם שרימפס.

מרכיבים

80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חציל, לחתוך לקוביות 2cm מתובל קלות עם מלח ופלפלחציל, לחתוך לקוביות 2cm מתובל קלות עם מלח ופלפל1-2 כפות שמן זית כתית מעולהפח של חלב קוקוספח של חלב קוקוס3006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1צ'ילי אדום, דה-seed ופרוסצ'ילי אדום, דה-seed ופרוס1צ'וי סאם, מגוררצ'וי סאם, מגורר90אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טרייה ושורשים, שטף וקצוץ גסכוסברה טרייה ושורשים, שטף וקצוץ גס80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצילים אפונה, שטף וגבעולים הוסרוחצילים אפונה, שטף וגבעולים הוסרו4Tbsהדבק הלאקסה הטריהדבק הלאקסה הטרי1שולחןרוטב דגיםרוטב דגים2Tbsכוסברה טרייה קצוצה בערךכוסברה טרייה קצוצה בערך5אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנגביל טרי, קלוף מגורד דקזנגביל טרי, קלוף מגורד דק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1מיץ וגוון לייםמיץ וגוון ליים2עלי ליים כפיר, להסיר את הגבעוליםעלי ליים כפיר, להסיר את הגבעולים1stickעשב לימון, קצוץעשב לימון, קצוץ1ליים טריליים טרי2Tbsיורה שעועית טרייורה שעועית טרי1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן2ריבס, קצוץ טרי או קפואאטריות ראמן טריותאטריות ראמן טריות1שולחןכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר11 קילו קישואים,ממרח שרימפסממרח שרימפס1בצל אביב פרוס דקבצל אביב פרוס דק1שולחןשמן חמניותשמן חמניות6largesסרטנים נמר קלופים (3 לאדם או 5 קטנים יותר כל אחד)סרטנים נמר קלופים (3 לאדם או 5 קטנים יותר כל אחד)5אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כורכום טרי, קלוף מגורד דקכורכום טרי, קלוף מגורד דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.