קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

עגל גולש עם פפריקה, קימל וצלפים מטוגנים

עגל גולש עם פפריקה, קימל וצלפים מטוגנים
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? גולש עגל עם פפריקה, קימל וצלפים מטוגנים יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 591 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של מזון מזרח אירופה. אם יש לכם כתף עגל, זרעי קימל, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב creme fraiche אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אפרסק וקרם פרש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -45 דקות. נסו עגבניות צלויות-בשר גולש עם קימל, גולאש עגל עם כרוב כבוש, ו גזר עם Paprikan וצלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתוך תבשיל גדול, אמייל יצוק ברזל, להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל הפרוס, מכסים ומבשלים מעל חום מתון עד מתרכך, על 5 דקות. לחשוף ולבשל על חום נמוך בינוני, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הם קרמל, כ 20 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את השום, פפריקה וזרעי קימל לתוך הבצל ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את היין ואת ציר העגל ומביאים לרתיחה. מתבלים את כתף העגל במלח ופלפל, מוסיפים אותו לתבשיל ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד רך מאוד, 1 שעה ו 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את העגל למגש, מכסים וחמים.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר את הרוטב לבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את מיץ הלימון, 1/4 כוס קרם frache ו 1 כפית של צלפים ו מחית עד חלקה מאוד. להחזיר את הרוטב לתבשיל ומבשלים מעל חום גבוה בינוני עד מעובה, כ 5 דקות. להחזיר את הבשר לרוטב ולבשל עד מחומם דרך. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, במחבת בינונית, חום 1/2 אינץ ' של שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את כוס 1/2 הנותרים של צלפים ומטגנים על חום גבוה, ערבוב מדי פעם, עד פריך משחימים, 3 עד 4 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר את הצלפים מגבות נייר ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
10
כפית את התבשיל לתוך קערות רדודות.
מרכיבים שתצטרך
11
מקשטים עם פלפלים קלויים, צלפים מטוגנים ו מנה של קרם frache ומגישים.
מרכיבים שתצטרך