קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

עדשים לבביים ומרק נקניקיות

עדשים לבביים ומרק נקניקיות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל עדשים לבביים ומרק נקניק. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 116 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-10 מנות. 13 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לך לחנות ותביא מלח, בזיליקום, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: עדשים לבביים ומרק נקניקיות, תבשיל נקניק עדשים לבבי פשוט של אמא, ו מרק עדשים לבבי.

הוראות

1
מחממים סיר גדול מעל חום בינוני גבוה. לשבור נקניק לחתיכות ולשים בסיר; לבשל ומערבבים עד השחמה לחלוטין, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מעביר נקניק מבושל לבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מוסיפים מים, מרק עוף, עגבניות, עדשים, בצל, סלרי, גזר ושום. תערובת העונה עם אבקת שום, פטרוזיליה, אורגנו, פלפל, בזיליקום, רוזמרין, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת שוםאבקת שום
רוזמריןרוזמרין
עגבנייהעגבנייה
עדשיםעדשים
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
4
מבשלים על נמוך עד עד עדשים רכים, על 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
5
מערבבים כרוב לתוך המרק; להמשיך לבשל עד הכרוב הוא מתרכך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
מרקמרק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר בתפזורתנקניק חזיר בתפזורת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1מעקבסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1צביטהרוזמרין מיובשרוזמרין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן