קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 45 דק.
מנות45
ציון בריאות1
מגזין

עובש מימוזה

עובש מימוזה
המתכון עובש מימוזה יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 6 שעות ו-45 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 6 קלוריות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 45 מנות. אם יש לכם תפוזים מנדרין, סודה, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. נסו טקילה Sunrise Mimosa (או Mezcal Sunrise Mimosa), מימוזה, ו מימוזה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים מים רותחים לתערובת ג ' לטין בקערה גדולה; מערבבים 2 דקות. עד שהתמוסס לחלוטין. מערבבים סודה. מקררים 1-1 / 2 שעות או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
בטעם תותבטעם תות
מים מוגזיםמים מוגזים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מערבבים פירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
3
יוצקים לתוך עובש 6 כוס מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
4
מקררים 4 שעות או עד המשרד. Unmold.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.