קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות גבינת שמנת שוקולד

עוגות גבינת שמנת שוקולד
עוגות גבינת שמנת שוקולד דורש סביב 55 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 20. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 363 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לכו לחנות ואספו חומץ, סוכר קונדיטורים, שוקולד צ' יפס חצי מתוק ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה די רע. קאפקייקס שוקולד כשר לפסח: קאפקייקס שוקולד ללא קמח עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד, כל קאפקייקס המנגל האמריקאי: קאפקייקס שוקולד מעושן עם ציפוי גבינת שמנת תירס מתוק, ו קאפקייקס שוקולד אנג'ל פוד עם קצפת גבינת שמנת שוקולד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
למילוי, בקערת ערבוב קטנה, מקציפים גבינת שמנת ו 1/2 כוס סוכר עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים פנימה ביצה ו 1/2 כפית מלח עד לאיחוד. מקפלים פנימה שוקולד צ ' יפס; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
בקערה שלבו את הקמח, הקקאו, הסודה לשתייה ושאר הסוכר והמלח. בקערה אחרת מקציפים את המים, השמן והחומץ; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חומץחומץ
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר חצי מלאות בבלילה. זרוק מילוי על ידי ערימת כפות למרכז כל אחת מהן.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 24-26 דקות או עד שקיסם המוחדר לעוגה יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
לציפוי, בקערת ערבוב גדולה, שלבו סוכר קונדיטורים, קקאו, חמאה, חלב ווניל; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. עוגות פרוסט; מפזרים אגוזי פקאן. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב

מרכיבים

3(חוֹרֶף)אפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך1(קיבלר)(קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס שוקולד semisweet גביעצ'יפס שוקולד semisweet גביע3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לקאפקייקס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "