קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

עוגות סרטנים עם ביס!

עוגות סרטנים עם ביס!
עוגות סרטנים עם ביס! האם pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, ביצים, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב panko אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בראוני מצופה פאנקו כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. נסו קציצות סרטן ווסאבי בגודל ביס, עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, ו עוגות דגים עם נשיכה אסיאתית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.