קושימומחה
מוכן ב75 שעות
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

עוגות ענבים מזוגגות עם ציפוי פקאן

עוגות ענבים מזוגגות עם ציפוי פקאן
עוגות ענבים מזוגגות נמל עם קרום פקאן עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 571 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לכם קינמון, ענבים, ג'לי ענבים קונקורד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 75 שעות החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: טארט אגס מזוגג פורט עם קרום רוזמרין-Cornmeal, מיני עוגות בטטה עם ציפוי פקאן ג'ינג'ים ומרשמלו קלוי, ו נפוליאון ענבים מוקפצים עם הפחתת נמל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F.
2
Pulse פקאן עם סוכר חום במעבד מזון עד הקרקע דק (לא מאפשרים להפוך להדביק).
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים קמח, חמאה, קינמון, זנגביל, ומלח ודופק עד שהתערובת מתחילה ליצור גושים גדולים. מחלקים תערובת בין מחבתות טארט ולחץ באופן שווה על הצדדים התחתון למעלה עם אצבעות מקומטות. להירגע עד המשרד, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים קליפות טארט בשליש התחתון של התנור עד חום זהוב, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
העברת פגזים במחבתות כדי מתלים להתקרר לחלוטין. בזהירות להסיר צדדים של מחבתות, שמירה על פגזים על בסיס פאן.
מרכיבים שתצטרך
1
מבשלים פורט וג ' לי, ערבוב מדי פעם, עד מופחת על 1 1/2 כוסות, על 30 דקות, ולאחר מכן מערבבים מיץ לימון. מיד לזרוק ענבים עם זיגוג כוס 1 בקערה גדולה עד מצופה היטב, ואז תלולית פגזים טארט.
מרכיבים שתצטרך
2
ממש לפני ההגשה, טפטוף עם זיגוג יותר לשרת את שארית בצד.
מרכיבים שתצטרך
1
* קליפות טארט יכול להתבצע 2 ימים קדימה ושמר מחבתות, מכוסה באופן רופף, בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר צדדים של מחבתות טארט לפני המילוי.* זיגוג נמל יכול להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר, מכוסה. תתחמם מחדש לפני שתמשיך.* טארטים ניתן להרכיב 4 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך