קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות3
ציון בריאות60
מגזין

עוגות צמחוניות צ'ספיק

עוגות צמחוניות צ'ספיק
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 332 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. 37 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך קישואים, בצל ירוק, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: עוגות סרטנים במפרץ צ'ספיק, עוגות סרטנים קלאסיות במפרץ צ'ספיק, ו עוגות סרטנים עם מיונז מפרץ צ'ספיק.

הוראות

1
לשטוף ולגרר קישואים שלך, סקווש צהוב בטטה.קוצצים פלפל אדום וירוק onion.In בלנדר, לזרוק אגוזי קשיו, מים, קמח garbanzo, חומץ תפוחים ומלח. להתמזג עד סופר שמנת. בקערה גדולה במקום הסקווש שלך, קישואים, בטטה, פלפל ובצל.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את שאר החומרים ואת תערובת קשיו שלך. בזהירות לקפל יחד עד מעורב היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים מחבת על אש בינונית נמוכה, מוסיפים שמן קוקוס ותחתית מעיל שווה של מחבת.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים קמצוץ של קמח חומוס לתוך המחבת שבו אתה תהיה כפיות על עוגה צמחונית. זה יוצר יותר מחנק. באמצעות 3-4 כפות של תערובת העוגה הצמחונית שלך, ליצור עוגה על גבי המפזרים שלך. חזור עד שיש לך 3-4 עוגות במחבת שלך.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים קמח חומוס על גבי כל העוגות.
מרכיבים שתצטרך
6
תן לכל עוגה חום לאט במחבת שלך במשך כ 15-20 דקות בכל צד. הפוך בזהירות על ידי התגנבות המרית לחלוטין מתחת לכל עוגה לפני היפוך. ברגע עוגות הם השחמה משני הצדדים, אתה יכול להפוך את החום קצת חום עוד יותר אם אתה רוצה. השחמה האיטית משני הצדדים מחברת היטב את העוגות.
7
מגישים עם פרוסת לימון.
מרכיבים שתצטרך