קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות דובדבן לבביות

עוגיות דובדבן לבביות
עוגיות דובדבן לבביות עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 164 קלוריות. מתכון זה משמש 36. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. לכו לחנות ואספו שוקולד צ'יפס חצי מתוק, תערובת עוגיות סוכר, דובדבנים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 8%, וזה בלתי אפשרי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות דובדבן לבביות, עוגיות פריחת דובדבן לבביות, ו עוגיות שוקולד לבביות דובדבן.

הוראות

1
מניחים את תערובת העוגיות, הדובדבנים, החמאה והביצה בקערה גדולה; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. צורה ל -1 אינץ'. כדורים; מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגיותתערובת עוגיות
דובדבניםדובדבנים
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים בחום של 350 במשך 10-12 דקות או עד שהקצוות משחימים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בינתיים מניחים שימורי דובדבנים בקערה קטנה הניתנת למיקרוגל. מיקרוגל על גבוה עבור 1 דקה. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס עד להמסה. במידת הצורך, מיקרוגל במרווחים של 10 עד 20 שניות עד שהצ ' יפס נמס; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
ריבת דובדבניםריבת דובדבנים
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
בעזרת החלק האחורי של כף, לעשות הזחה במרכז כל עוגיה חמה. ממלאים חריצים בתערובת דובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
עוגיותעוגיות
5
הסר למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
6
שבבי אפייה לבנים במיקרוגל עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אפייהחתיכות אפייה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
7
מטפטפים מעל עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
8
הניחו לעמוד עד להתייצבות.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "