קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

עוגיות ועוגת שמנת של נילי

עוגיות ועוגת שמנת של נילי
מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 70 גרם של שומן, וסך הכל 1369 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגת פקאן מתובלת של אמא נילי, עוגיות ועוגת גלידה, ו עוגיות ועוגת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
תרסיס 2 (9 אינץ') מחבתות עוגה עם ספריי בישול ואבק עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
בקערה גדולה, באמצעות מערבל יד, לשלב את הקמח, קקאו, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
מוסיפים את הביצים והחלמון ביצה, 1 בכל פעם, ומכים עד מעורבב היטב, ואז מוסיפים את החמאה המומסת ומשלבים. לאחר מכן, להוסיף את חלב החמאה ולהכות עד חלקה, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
ביצהביצה
5
הוסף את העוגיות התפוררו והכה עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
6
יוצקים את הבלילה באופן שווה לתוך מחבתות העוגה ואופים עד קיסם מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי, על 30 עד 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
הסר מהתנור להתקרר, על מתלה, במחבתות במשך 5 דקות. להפוך את העוגות על מתלה ולתת מגניב לחלוטין. כפור עם עוגיות וזיגוג גבינת שמנת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי, למזג את החמאה וגבינת שמנת עד חלקה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
9
מוסיפים את המלח והוניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
מלחמלח
10
מוסיף את הסוכר ' ממתקים, 1/2 כוס בכל פעם, עד חלקה. הכה בעוגיות התפוררו. כפור עוגת עוגיות שוקולד כאשר העוגה התקררה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1stickחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוגיות שוקולד מתפוררות דקעוגיות שוקולד מתפוררות דק8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, מרוכךחבילות גבינת שמנת, מרוכך3largesביצים, בתוספת 1 חלמון ביצהביצים, בתוספת 1 חלמון ביצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד למחבתותקמח לכל מטרה, ועוד למחבתות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1צביטה(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.