קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות טיפת צימוקים מולסה

עוגיות טיפת צימוקים מולסה
מולסה צימוקים טיפה עוגיות הוא קינוח המשמש 36. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 95 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו צימוקים, קפה חזק, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. עוגיות טיפת מולסה, עוגיות טיפת מולסה, ו עוגיות צימוקים מולסה דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.