קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות מוקה ללא גלוטן

עוגיות מוקה ללא גלוטן
עוגיות מוקה ללא גלוטן עשויות להיות רק ה מקסיקני מתכון שאתה מחפש. יש קינוח זה 50 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 24 . מתכון זה מ Go חלב חינם יש 9 אוהדים. אם יש לכם אבקת סוכר, גרגרי קפה, וניל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: עוגיות מוקה ללא גלוטן, גלוטן חלב חינם שוקולד טבל עוגיות קוקוס, ו עוגיות שקדים ללא גלוטן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות. הכן 2 גיליונות אפייה עם נייר קלף או מחצלות סילפט (אני מעדיף אלה). שים את כל החומרים בקערת ערבוב ומערבבים עד מעורבב היטב. אם יש לך דביק, דביק, דביק, בלגן שוקולד אז זה מושלם. להרטיב את הידיים עם מים ולמשוך את הכדור בגודל של אגוז קטן, ומניחים על מחבתות מוכנות עוזב לפחות סנטימטר אחד בין כל עוגייה. אתה כנראה צריך מחדש להרטיב את הידיים כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
(כגון Chocodrops)(כגון Chocodrops)
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים עוגיות מקרון במשך 11 דקות. הם עדיין ייראו קצת מעוכים כאשר נעשה אבל הם להקשיח קצת כפי שהם מגניבים ואתה רוצה את הקרביים ללעוס. אל תדאג אם תחתית העוגיות נראית קצת דביקה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בואו להתקרר על המחבת במשך כ 1 או 2 דקות ולאחר מכן להסיר מתלה לסיים קירור.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי דלואך פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה