קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר מפוצצות

עוגיות סוכר מפוצצות
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את עוגיות הסוכר המפוצצות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-2 גרם חלבון, 8 גרם שומן ובסך הכל 163 קלוריות. מתאים ל-24 מנות. תמורת 16 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. חג המולד יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש קמח, סוכר, קרם טרטר ותמצית וניל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 11%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: עוגיות סוכר סדוקות עם ציפוי קרם חמאה וניל, קאפקייק סוכר חום אבנים מתגלגלות במילוי רפרפת קוקוס, ציפוי רום מתובל וסוכר חום פריך פריך וחטיפי עוגת גבינה ללא אפייה עם סוכר ציפוי.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות סוכר עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "