קושיבינוני
מוכן ב36 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות צ'ילה מתוקות

עוגיות צ'ילה מתוקות
המתכון עוגיות צ'ילה מתוק יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 36 דקות. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 347 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, אבקת צ'ילי, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: צ'וקוהולי צ' ילה בראוניז, עוגיות אנצ'ו צ' ילה, ו צ'ילה Caribe בראוניז.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. לרסס תבנית אפייה 9x13 אינץ ' בקלילות עם ספריי בישול; להפריש. בקערת ערבוב גדולה, מערבבים יחד את כל החומרים, למעט אבקת סוכר, עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מורחים את הבלילה באופן שווה למחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים בתנור שחומם מראש במשך 24 עד 26 דקות או עד קיסם מוכנס בראוניז שני סנטימטרים מקצה המחבת יוצא כמעט נקי. מגניב לחלוטין על מתלה חוט לפני חיתוך. לפני ההגשה, עוגיות אבק עם אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Masia de la Luz Cava Brut עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Masia de la Luz Cava Brut
Masia de la Luz Cava Brut
תוסס ואינטנסיבי, זה קאווה יש הערות יפות של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כמו אפריטיף עם כל מתכון פירות ים בהשראה.