קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות30
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות צ'יפ כפול

עוגיות צ'יפ כפול
מתכון עוגיות שבב כפול יכול להתבצע בערך 25 דקות. מתכון זה משמש 30. מנה אחת מכילה 100 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. זה עובד טוב כמו קינוח. מתכון זה מ טעם הבית דורש שוקולד צ'יפס חצי מתוק, תמצית ונילן, חמאה וצ' יפס חמאה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 9%. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות, עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות, ו עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות לשניים... או אחד.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר חום עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מקציפים ביצה וניל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את השוקולד ושבבי החמאה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
סודה לשתייהסודה לשתייה
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
זרוק על ידי כפות מעוגלות 2 פנימה. בנפרד על גבי ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 10-12 דקות או עד להזהבה (צמרות ירגישו רכות). מצננים 3 דקות לפני שמוציאים למתלים לצינון מלא. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.