קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות צ'יפס לבן

עוגיות צ'יפס לבן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו עוגיות צ'יפס לבנות. מנה אחת מכילה 289 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך תערובת עוגות אוכל של השטן, ביצה, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 26 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 15%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס חמוציות שיבולת שועל (המכונות גם עוגיות בר גרנולה), עוגיות אי צ'יפ לבן, ו עוגיות צ'יפ וודקה לבנות.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את תערובת העוגה, הביצה, הקקאו, גבינת השמנת והחלב עד לקבלת תערובת אחידה (הבלילה תהיה סמיכה). מערבבים צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
תערובת עוגהתערובת עוגה
צ ' יפסצ ' יפס
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
זרוק על ידי כפות 2 ב. בנפרד על תבנית אפייה משומנת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 אטומים למשך 14-16 דקות או עד שקיסם יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיות עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "