קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות22
מגזין

עוגיות קרם פאדג'

עוגיות קרם פאדג'
עוגיות ' N ' קרם פאדג דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 869 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 57 גר' של שומן. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם ריבועי אפיית שוקולד, עוגיות סנדוויץ ' מלאות קרם שוקולד, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קרם דה Menthe עוגיות פאדג, קרם מרשמלו-גלידת פאדג'חמה, ו שוקולד לבן שיבולת שועל קרם פאי פאדג.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.