קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת בננה חמאה

עוגת בננה חמאה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת בננה חמאה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 286 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו סוכר, חלב חמאה, סוכר קונדיטורים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 14%. עוגת חמאה בננה וחמאה, עוגת חבילה של חלב בננה עם דובדבנים, ו שייק בננה חמאה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכרים עד שהם בהירים ואווריריים. מקציפים פנימה את הביצים, הבננות והווניל; מקציפים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
יוצקים לשניים משומנים ומקומחים 9 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 למשך 25-30 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
למילוי שלבו את הסוכר, הקמח והמלח בסיר קטן. מערבבים חצי וחצי עד לקבלת תערובת חלקה; מוסיפים חמאה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה וניל ופקאן. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
7
מורחים בין שכבות העוגה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
8
בקערה גדולה צוננת מקציפים שמנת עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה סוכר של קונדיטורים, כף בכל פעם, עד שנוצרות פסגות נוקשות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מורחים על גבי הצדדים ואת הצדדים של העוגה. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (על 2 בינוני)בננות בשלות פירה (על 2 בינוני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לעוגת בננה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "