קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה עם אוריאו

עוגת גבינה עם אוריאו
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 244 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם תמצית vanillan, לארוז nabisco 100 קלוריות צ'יפס oreo, splenda לא ממתיק קלוריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגת גבינה של מפעל עוגות הגבינה, עוגת גבינה במפעל עוגת גבינה, ו עוגת גבינה עם אוריאו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות אוריאו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.