קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת גבינה עם דלעת

עוגת גבינה עם דלעת
עוגת גבינה דלעת דורשת על 7 שעות ו-30 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 37 גרם של שומן, וסך הכל 523 קלוריות. המתכון הצמחוני lacto ovo מגיש 12 . לכי לחנות ותאספי פירורי קרקרים, פשטידת דלעת, גבינת שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 135 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הרבה אנשים ממש אהבו את הקינוח הזה. הוא הובא אליכם על ידי ההתמכרות שלי לאפייה. עם כפית ציון של 0%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). דלעת שוקולד צ'יפס עוגיות דלעת ותבלינים עוגת גבינה בראוניז, דלעת שוקולד צ'יפס עוגיות דלעת ותבלינים עוגת גבינה בראוניז, ו עוגת דלעת עוגת גבינה פרנץ ' טוסט רול עם דלעת ספייס טבילה רוטב # SundaySupper דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. בשורה התחתונה של מחבת קפיץ 9 אינץ ' עם לסכל ולרסס קלות עם ספריי בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה בינונית, לשלב פירורי קרקר גרהם, חמאה, סוכר מגורען ותבלינים פשטידת דלעת. לחץ על החלק התחתון ו 1 אינץ ' עד בצד של מחבת מוכן.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים במשך 7 עד 8 דקות. מגניב על מתלה תיל במשך כ -10 דקות.
4
להתחיל להרתיח סיר גדול של מים לאמבט מים.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה, או בקערה גדולה עם מערבל חשמלי, לשלב גבינת שמנת, סוכר מגורען וסוכר חום עד רכות; כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים ביצים, דלעת ושמנת כבדה, מערבבים עד לשלב מלא; מגרד את הצדדים של הקערה לפי הצורך. לבסוף, להוסיף וניל ופאי דלעת תבלין ומערבבים עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הבלילה לתוך קרום מוכן.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים מחבת למחבת גדולה יותר ושופכים מים רותחים לתוך המחבת הגדולה עד אמצע הצד של מחבת עוגת הגבינה. (ראה סרטון למעלה לקבלת טיפים נוספים)
מרכיבים שתצטרך
9
אופים 60 דקות, הקצוות ייראה להגדיר, אבל המרכז עדיין יהיה קצת נענוע אליו. בשלב זה, לסגור את דלת התנור, לכבות את החום, ולתת לנוח בתנור הקירור במשך שעה אחת. לאחר שעה אחת עברה, בזהירות להסיר את עוגת הגבינה מהאמבט מים ומניחים על מתלה קירור להתקרר לחלוטין. לאחר העוגה מקורר לחלוטין, למקם אותו לתוך המקרר לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)6(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, מרוכךחבילות גבינת שמנת, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מחית דלעת טהורהיכול מחית דלעת טהורה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'

יין מומלץ: Lambrusco Dolce, קציר מאוחר ריזלינג, Sauternes

עוגת גבינה ניתן לזווג עם Lambrusco דולצ ' ה, Riesling הקציר מאוחר, ו Sauternes. יינות קינוח לבן הם בחירה בטוחה עבור עוגת גבינה( ללא שוקולד), אבל lambrusco מתוק יהיה כל כך טוב עם עוגת גבינה תות קלאסי. הנהר סנייק הקציר מאוחר ריזלינג עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הסנייק קציר מאוחר ריזלינג
נהר הסנייק קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. שלנו 2011 יש אף limeade עם רמז של מינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים המבוססים על פירות או כאפריטיף מרענן.