קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות12
מגזין

עוגת גזר II

עוגת גזר II
עוגת גזר II דורשת בערך 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 201 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך רסק תפוחים, קמח, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. . , שהוא מוצק. נסו עוגת גזר עם מיץ גזר, עוגת גזר עוגה עם ציפוי גבינת שמנת אננס, ו עוגת גזר לתקוע עוגה עם זיגוג קינמון מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
Preheat oven to 350 degrees F (175 degrees C). Lightly grease a 9X13 inch pan with non-fat cooking spray.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
In large mixing bowl, beat egg whites. Slowly beat in sugar, then applesauce, skim milk, and vanilla. Stir in cloves, nutmeg, cinnamon, baking soda, and flour. Stir in, one ingredient at a time, pineapple (with juice), carrots, walnuts, and raisins.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
חלבוניםחלבונים
אננסאננס
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
קינמוןקינמון
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
Pour into the prepared pan.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
Bake for 35 - 40 minutes in the preheated oven. It is done when toothpick inserted in center comes out clean.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס כתוש עם מיץאננס כתוש עם מיץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר6תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה