קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת התפוחים של דודה קרול

עוגת התפוחים של דודה קרול
עוגת התפוחים של דודה קרול עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון לקינוח. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 137 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו סוכר חום, חמאה, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. . עם כפית ציון של 11% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו מטבל התרד של דודה קרול, מטבל התרד של דודה קרול, ו קינוח פרפה עם קרם ברי סגול של דודה קרול (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקלפים וחותכים תפוחים. לזרוק עם סוכרים, קינמון וקמח. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
רול הקרום כדי להפוך מעט גדול יותר כדי להתאים 10 אינץ מחבת עוגת זכוכית. תתאים את הקרום התחתון במחבת הפאי. הפעל בתערובת תפוחים ונקודה עם חמאה. שים את הקרום על הקצוות העליון crimp של הקרום יחד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
תפוחתפוח
קרוםקרום
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
3
ידיים רטובות עם מים ו dampen העליון של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מפזרים סוכר נוסף. לנקב העליון של עוגה עם מזלג כך עוגה לפרוק.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
5
אופים במשך 15 דקות ב 450 מעלות F (230 מעלות C), להפחית את החום ל 350 מעלות F (175 מעלות C) ולהמשיך לאפות במשך כ 45 דקות יותר, עד הקרום הוא חום זהוב. זה תרגול טוב לשים חתיכת נייר אלומיניום מעט גדול יותר מהעוגה מתחת לצלחת העוגה כדי לתפוס על גדותיו.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
6
מגישים חמים.