קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת וניל אולטימטיבית

עוגת וניל אולטימטיבית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת וניל האולטימטיבי. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 46 גרם של שומן, וסך הכל 855 קלוריות. אם יש לך שמנת כבדה, מלח, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: קאפקייק וניל - מבחן קאפקייק וניל האולטימטיבי שנאפה על ידי 50 אופים ועוד היד נטויה, גלידת vanillan האולטימטיבי, ו עוגות וניל אולטימטיביות.

הוראות

1
הפוך את הציפוי: הכה את החמאה והמלח בקערה גדולה עם מיקסר במהירות בינונית עד חלקה ורכה, 1 עד 2 דקות. בהדרגה לנצח את הסוכר ' ממתקים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
להוסיף את הוניל, להגדיל את מהירות המיקסר בינוני גבוה לנצח עד עבה, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מוסיפים את החלב קצת בכל פעם ומכים עד הזיגוג הוא להפיץ אבל לא נוזל.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חלבחלב
4
להרכיב את העוגה: לשים 1 שכבת עוגה על מגש; מורחים 1 ציפוי כוס על גבי. למעלה עם שכבת העוגה השנייה, ולאחר מכן לכסות את כל העוגה עם זיגוג הנותרים. לקשט עם סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
סוכריותסוכריות
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
5
צילום לוי בראון
6
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה שני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ ' ומניחים את תחתית נייר קלף; חמאה על הקלף ואבק את המחבתות בקמח, הקשה על העודף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
7
לטאטא 3 כוסות קמח, אבקת אפייה ומלח בקערה עד בשילוב. מקציפים 2 מקלות חמאה והסוכר בקערה גדולה עם מיקסר על מהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, על 3 דקות. להפחית את מהירות המיקסר בינוני; לנצח את הביצים, אחד בכל פעם, גירוד את הקערה לפי הצורך. מקציפים את הוניל. (התערובת עשויה להיראות מופרדת בנקודה זו.)
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מערבבים 1/2 כוס מים עם הקרם בכוס מדידה נוזלית או קערה. מקציפים את תערובת הקמח לתוך תערובת החמאה ב 3 קבוצות, לסירוגין עם תערובת הקרם, מתחיל ומסתיים בקמח, עד פשוט חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
9
מחלקים את הבלילה בין המחבתות מוכנות.
10
אופים עד העוגות מוזהבות קלות על גבי והמרכזים באביב בחזרה כאשר לחוץ, 25 עד 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
להעביר מדפים ולתת מגניב 10 דקות, ואז להפעיל סכין סביב קצה המחבתות ולהפוך את העוגות על המדפים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
12
הסר את הקלף. לקצץ את צמרות העוגות עם סכין משונן ארוך כדי להפוך אותם ברמה,אם תרצה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לסיריםקמח לכל מטרה, ועוד לסירים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח10ריבס, קצוץ טרי או קפואספרינקלס, לקישוטספרינקלס, לקישוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, ועוד עבור המחבתותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, ועוד עבור המחבתות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס