קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת זנגביל אננס הפוכה

עוגת זנגביל אננס הפוכה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת זנגביל הפוכה אננס. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 472 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כל המטרה קמח, הקרקע קינמון, ביצים, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת זנגביל אננס הפוכה, עוגת זנגביל הפוכה עם חמוציות ואננס, ו אננס הפוך עוגת דלעת Gingerbread.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350°f. להמיס 1/4 כוס חמאה בקוטר 10 אינץ ' מחבת ברזל יצוק או מחבת ovenproof כבדה אחרת (רצוי nonstick) על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
2
מוסיפים 2/3 כוס סוכר חום ומערבבים עד שהתערובת מתחילה ליצור מסה עבה, כ 4 דקות. המשך בישול, ללא ערבוב, עד תערובת חמאה מתפשט ומכסה התחתון של מחבת ובועות מופיעים בכל רחבי פני השטח, על 6 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מחבת מחום. מסדרים חתיכות אננס קרוב יחד במעגלים קונצנטריים על גבי תערובת סוכר במחבת.
מרכיבים שתצטרך
נתחי אננסנתחי אננס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
לנפות הראשון 8 מרכיבים לתוך קערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, להכות מולסה, סוכר חום זהוב, חמאה מומסת, ביצים ותמצית וניל בקערה גדולה עד היטב מעורבב, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום זהובסוכר חום זהוב
תמצית ונילתמצית וניל
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מוסיפים חצי מרכיבים יבשים, ואז חלב מלא, ולאחר מכן נשאר חצי מרכיבים יבשים, להכות עד היטב מעורבב לאחר כל תוספת. הכה בג ' ינג ' ר גבישי.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
חלב מלאחלב מלא
3
מורחים את הבלילה באופן שווה על אננס במחבת.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים עוגה עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, כ 40 דקות. עוגה מגניבה במחבת 5 דקות. הפעל סכין קטנה סביב הצדדים של מחבת כדי לשחרר את העוגה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
סכיןסכין
5
מניחים מגש על עוגה במחבת; הופכים עוגה על מגש. עוגה מגניבה לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים מעט חם או בטמפרטורת החדר עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)זנגביל גבישי טחוןזנגביל גבישי טחון2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה קלה בטעם (אור) מולסה קלה בטעם (אור)1קילוגרםאננס נתחים בסירופ כבד, סחוט, טפח יבש עם מגבות נייראננס נתחים בסירופ כבד, סחוט, טפח יבש עם מגבות נייר1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, נמס(1 מקל) חמאה ללא מלח, נמס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת, מוכה לפסגות רכותקצפת, מוכה לפסגות רכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת