קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת חמאת בוטנים

עוגת חמאת בוטנים
עוגת חמאת בוטנים היא צמחוני ומספק כ 16 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 430 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאת בוטנים, cap-fulls vanillan חלץ, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: לחם חמאת בוטנים עם שכבות-נוטלה {עוגת לחם חמאת בוטנים}, שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים עוגה פאונד עם ציפוי חמאת בוטנים מיוחד, ו עוגת מיקרוגל עם חמאת בוטנים עם ציפוי חמאת בוטנים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F אם אפייה עם צלחת מתכת; 325 מעלות F אם באמצעות צלחת זכוכית.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לנפות קמח, סוכר, אבקת אפייה, ומלח יחד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
הוסף פירורי קרקר גרהם, חמאת בוטנים, קיצור, חלב, וניל. מקציפים תערובת עם מיקסר חשמלי על נמוך עד רטוב, ולאחר מכן להכות על בינוני במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קיצורקיצור
ונילוניל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
4
מוסיפים ביצים ומכים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
אופים ב משומן 9 אינץ על ידי מחבת 13 אינץ ' במשך 30 עד 35 דקות. אין להסיר מחבת כדי מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
עבור הזיגוג: מערבבים את כל המרכיבים יחד.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
7
יוצקים לסיר ומביאים תערובת לרתיחה. להרתיח במשך 1 דקה. מגניב במקצת. עם ידית כף מעץ, לתקוע כמה חורים בעוגה, ולאחר מכן לשפוך את הזיגוג החם על זה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים8(חוֹרֶף)(מקל 1) חמאה(מקל 1) חמאה2(חוֹרֶף)קקאוקקאו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים (לפחות; אם משתמשים ביותר, מקטינים את הקיצור בכמות שווה)חמאת בוטנים (לפחות; אם משתמשים ביותר, מקטינים את הקיצור בכמות שווה)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים, מלוחיםבוטנים, מלוחים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2תמצית וניל cap-fullsתמצית וניל cap-fulls