קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגת לימון רול

עוגת לימון רול
אם יש לך בסביבה 40 דקות לבלות במטבח, רול עוגת לימון עשוי להיות מרהיב ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 93 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת אפייה, מלח, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 11%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת לימון רול עם מילוי לימון לימון, עוגת לימון רול, ו עוגת לימון רול.

הוראות

1
מרפדים 15 אינץ ' משומן. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה עם נייר שעווה. משמנים את הנייר; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים ביצים למשך 3 דקות. מוסיפים בהדרגה סוכר; מקציפים 2 דקות או עד שהתערובת הופכת סמיכה וצבע לימון. מערבבים במים.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
שלב מרכיבים יבשים; מקפלים לתערובת ביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
מורחים את הבלילה באופן שווה במחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בחום של 375 כ-12-14 דקות או עד שהעוגה קופצת לאחור כשנוגעים בה קלות. מצננים עוגה בתבנית על רשת למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
הפוך על מגבת מטבח מאובקת בסוכר קונדיטורים. קלף בעדינות נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
6
מגלגלים עוגה בסגנון ג ' לי-רול מגבת, מתחילים בצד קצר. מצננים לחלוטין על רשת.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
7
למילוי, בסיר קטן, שלבו את הסוכר, הקמח, הביצה, המים ומיץ הלימון. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. מבשלים ומערבבים במשך 1 דקה או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מסירים מהאש; מצננים לטמפרטורת החדר.
9
לפרוש עוגת; התפשטות מילוי באופן שווה על עוגת כדי בתוך 1 ב. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
10
להתגלגל שוב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
11
מניחים את התפר כלפי מטה על מגש הגשה. מכסים ומכניסים למקרר למשך 1-2 שעות. יש לאחסן במקרר.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

רול עוגה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.